[et_pb_section fb_built="1" _builder_version="4.5.1" _module_preset="default" da_disable_devices="off|off|off" da_is_popup="off" da_exit_intent="off" da_has_close="on" da_alt_close="off" da_dark_close="off" da_not_modal="on" da_is_singular="off" da_with_loader="off" da_has_shadow="on"][et_pb_row _builder_version="4.5.1" _module_preset="default"][et_pb_column type="4_4" _builder_version="4.5.1" _module_preset="default"][et_pb_text admin_label="Tekst" _builder_version="4.5.1" _module_preset="default"]

Digitaal vracht boeken in een versnelling door Coronacrisis

[/et_pb_text][et_pb_text admin_label="Tekst" _builder_version="4.5.1" _module_preset="default"]

Het coronavirus heeft op alle fronten een grote impact op onze samenleving. Waar in het begin de aandacht vooral op het borgen van ieders veiligheid lag, gaat het gesprek nu steeds vaker over de economische gevolgen van de coronacrisis en de behoefte aan een nieuwe manier van werken.

De noodzaak tot meer digitaal en online werken is groter dan ooit. Velen hebben bijvoorbeeld het advies gekregen om zoveel mogelijk vanuit huis te werken. Dit gebeurde al, maar we beseffen dat deze manier van werken blijvend is. Het steeds meer digitaal communiceren en (samen)werken is door de coronacrisis het nieuwe normaal geworden. Het gaat niet alleen om het goed kunnen faciliteren van het thuis werken, maar vooral ook om het nagaan hoe producten en diensten aangeboden kunnen worden via goed ingerichte gedigitaliseerde systemen.

[/et_pb_text][et_pb_image src="https://transportmakelaar.nl/wp-content/uploads/2019/08/transportmakelaar-headerbeeld-1.jpg" title_text="transportmakelaar-headerbeeld (1)" _builder_version="4.5.1" _module_preset="default"][/et_pb_image][et_pb_text _builder_version="4.5.1" _module_preset="default"]

In de logistieke sector heeft de coronacrisis druk achter dit proces gezet. De wens van opdrachtgevers is om zoveel mogelijk online gegevens te kunnen opvragen, vracht te plannen, de kosten inzichtelijk krijgen en vervolgens meteen online te kunnen boeken. Aan de kant van de vervoerders is bijvoorbeeld vooral behoefte aan het minder tijd kwijt zijn aan administratie en controles. Het vergt aan beide kanten nieuw ingerichte, geoptimaliseerde systemen die klaar zijn voor de toekomst.

De opdrachtgevers staan aan het roer in de keuze voor de voor hem beste oplossing voor het verzenden van zijn goederen via een toegankelijker en transparanter systeem. Met behulp van ons online boeksysteem kunnen ze bij de Transportmakelaar hun vracht in drie eenvoudige stappen regelen: gewoon vanuit huis of vanuit kantoor. De opdrachtgevers bepalen in elk geval wat voor hen van belang is. De ene keer moet een vracht op tijd zijn, de andere keer is snelheid minder belangrijk dan de manier van vervoeren. Ze kiezen welke optie voor hun vracht op dat moment het belangrijkst is. We ondersteunen onze klanten daarin met online advies. Na het boeken nemen we alle zorg uit handen en houden we hen op de hoogte van de status en locatie van het transport.

We werken met betrouwbare leveranciers met wie we jarenlange ervaring hebben. De Transportmakelaar biedt klanten maatwerk en een efficiënte, optimale logistieke oplossing voor welke transportbehoefte dan ook. Via alle kanalen staan we in contact met de klant én met de vervoerders.

 

[/et_pb_text][et_pb_button button_url="/vracht-boeken" button_text="Meteen online uw vracht boeken?" _builder_version="4.5.1" _module_preset="default"][/et_pb_button][/et_pb_column][/et_pb_row][/et_pb_section]